Visuel identitet – vær genkendelig
Få skabt en stærk visuel identitet, der sender tydelige og letgenkendelige signaler, der afspejler DNA'en i din virksomhed eller organisation.
Genkendelse og sympati
Det er afgørende, at du har en helt defineret designlinie, der har rod i din virksomheds strategiske fundament.
Den skal kommunikere et enkelt og let genkendeligt budskab, uanset om designet er eksponeret på en lastbilside, en kuglepen eller på online medier. Og den skal skabe relevans og sympati hos dine målgrupper.
Det er med andre ord vigtigt at skabe sammenhæng mellem typografi, farver og grafik for at skabe et sikkert samlet udtryk.
Navn, logo og designlinje
Vi står bag udviklingen af en lang række visuelle identiteter for blandt andet virksomheder, institutioner og organisationer, ligesom vi har stået bag navngivningen for en del af dem.
Ud over nystartede kunder har også etablerede brands med tiden brug for justering eller helt nytænkning af deres visuelle identitet. Den kan være, fordi den gamle er »out of date« eller decideret sender forkerte signaler.
Mange vokser sig med tiden fra deres oprindelige navn og design.
Ring til Jens
Uanset om du selv kommer med en idé til et logo eller en designlinje – eller vi skal hjælpe dig med at skabe historien bag din visuelle identitet, så er vi klar.
Ring til vores kreative chef Jens på tlf. 86 30 06 19 eller send ham en mail.