Facebook workshop
Workshoppen tog udgangspunkt i viden om content marketing, der sikrede at deltagerne kunne skabe engagement og skrive godt indhold. Dernæst fik de en grundlæggende forståelse for Facebook, og hvordan Facebook kan hjælpe en virksomhed til at blive mere synlig. I den forbindelse fik deltagerne et indblik i den tekniske side, der omhandler Facebooks algoritme og ratings, hvilket har stor betydning for om de opslag, man laver, bliver eksponeret eller ej.
På baggrund af den viden berørte vi den mere psykologiske side af Facebook med dets brugere og adfærd. Herefter fik de konkrete råd og værktøjer, der kunne hjælpe dem med at skrive gode opslag til Facebook. Det blev opfulgt med praktiske øvelser, hvor deltagerne hver især skulle arbejde med overskrifter, tekster, billeder osv.
Afslutningsvis var der mulighed for sparring med vores digitale medierådgiver på tomandshånd, så deltagerne kunne få hjælp til ideer og konkrete problemstillinger.
Valdemar Haumand, direktør i Grenaa Idrætscenter:
“Grenaa Idrætscenter trængte til at få vores opslag til Facebook gjort mere levende og spændende, samt at få vores arbejde med Facebook systematiseret. Vi kan allerede nu, knap 14 dage efter vores workshop, se tydelige forbedringer i kvaliteten af vores opslag og systematikken. God og inspirerende workshop som der følges op på med en mindre evaluering om godt 14 dage med lidt nye tips og tricks til billeder og video. Godt og udviklende. :-)”
Underviser på workshoppen var vores digitale medierådgiver, der også stod til rådighed som “hotline” en måned efter workshoppen, hvor deltagerne kunne få telefonisk sparring.
Skræddersyet Facebook workshop
Vil du vide mere om vores workshops, så kontakt os helt uforpligtende. Kontakt os