PR – den gode fortælling
Der er altid gode historier at fortælle. Kunsten er at indfange det, når du selv går rundt i dem hver dag. Få hjælp til at komme op i helikopteren og få overblik over virksomhedens mange historier, som er værd at dele gennem pressen.
Har din virksomhed:
- Jubilæum?
- Landet en ny stor kunde?
- Modtaget en pris?
- Vækstet?
- Ansat nye medarbejdere?
- Udviklet nye produkter?
Vi hjælper dig med at få din historie bragt lokalt, regionalt og måske nationalt; i fagblade, magasiner, online og offline. Vi er erfarne i at skrive den rette historie og servere den for journalisterne, så de tager den, som den er.
Styrk din troværdighed med PR
En velskrevet og saglig pressemeddelelse beriger din målgruppe med vigtige historier, som den kan forholde sig med. I modsætning til avisannoncen og bannerannoncen giver pressemeddelelsen plads til meget andet end ren salg.
Vi skriver pressemeddelelsen med en journalistisk vinkel, så vi letter arbejdet for mediernes redaktion. For dig betyder det, at det er dine egne ord, der bliver trykt.
Har du en historie, der skal ud? Eller har du brug for hjælp til at pinpointe de historier, der er værd at fortælle til din målgruppe? Så kontakt Jens, der er velbevandret i PR-kunsten.
Læs her om Nærvarmeværket, som gennem vores PR-arbejde har fået løbende omtale og dækning både lokalt og regionalt på tryk, i radio og på TV.
Krisekommunikation – når de kritiske historier skal ud
Står du med en vigtig bekendtgørelse, er det vigtigt, at den kommer ud på den rette måde. Det kan være en konkurs, en konflikt, et dårligt regnskab eller en arbejdsulykke, hvor det er nødvendigt at være hurtigt ude. Vi rådgiver dig fuldt fortroligt – før, under og efter krisen er sket.