Sociale medier – gå i dialog
Du skal ikke være der blot for at være der! Det er vores vigtigste råd til dig om sociale medier.
Listen over sociale medier er lang og bliver kun længere. Du kender Facebook, LinkedIn og Instagram, som nogle af de vigtigste for virksomheder. Men eksempelvis er Twitter, Pinterest, Snapchat og YouTube også i spil.
Det kan være svært at afgøre, hvilke medier, der vil give mest værdi for dig. I stedet for at være til stede alle steder, bør du kun være dér, hvor det giver mening og hvor du får størst udbytte.
Vi hjælper dig med denne afklaring i din kommunikationsstrategi.
Når strategien er lagt, står det klart, hvilke sociale medier, der skal bringes i spil. Afhængig af din virksomheds fokus, er Facebook, Instagram og LinkedIn nogle af de mest brugte medier.
Facebook-annoncering og organisk indhold
Facebook er stadig det suverænt største sociale medie. Men den organiske (ikke-annonceret) rækkevidde på virksomhedernes Facebook-opslag bliver set af markant færre end tidligere. Derfor skal din virksomheds kommunikation være klar i spyttet. Og strategisk!
Vi hjælper dig med at lægge en strategisk plan for dine opslag på Facebook og Instagram og opsætte dine annoncer med resultat og værdifuldt udbytte for øje.
Med Facebook Lead-annoncering kan vi blandt andet skaffe flere tilmeldte til din emailliste.
LinkedIn-annoncering og organisk indhold
LinkedIn er verdens største faglige netværk, og det er særligt velegnet for business-to-business dialog.
På LinkedIn er brugerne særligt præcise med deres specifikke jobtitel og arbejdsplads. Derfor kan du målrette annoncerne mod den indkøbsansvarlige, marketingschefen eller bankrådgiveren. Derigennem kan du for eksempel fortælle om dit produkt eller lede efter kandidater til et job.
Vi hjælper dig med at skabe en stærk LinkedIn-profilering gennem organisk og betalt indhold.
Din indsats giver pote
Det er vigtigt for os, at du får noget ud af din tilstedeværelse på sociale medier. Uanset om du søger øget kendskab til din virksomhed, øget salg eller større inddragelse af forbrugere, så ser du resultater. Vi opsætter parametre og evaluerer løbende indsatsen.
Læs her, hvordan indsatsen på sociale medier har skabt resultater for: