Lyst til Anholt
Grenaa-Anholt Færgefart har gjort det nemmere at komme til Anholt med færgen. En ny hjemmeside og en aktiv Facebookside giver en lyst til at opleve øen på egen hånd.
Hjemmeside
I december 2017 blev Grenaa-Anholt Færgefarts nye hjemmeside lanceret. Den designede vi ud fra et ønske om en mere tidssvarende og responsive hjemmeside, hvor man let kan booke en færgebillet.
Mere engagement og flere bookinger med kommunikationsstrategi
Grenaa-Anholt Færgefart kom med et ønske om at få endnu flere til at tage færgen til Anholt, særligt uden for sommersæsonen – uden det skulle virke som et direkte salgsbudskab.
Her er Facebook et oplagt digitale medie. Salgsbudskabet er ikke skjult, men pakket ind i gode historier, beretninger, billeder og video, så vi giver følgerne noget værdi for deres opmærksomhed.
Vi har fået bekræftet, at der var et behov for en virksomhedsside, da flere er begyndt at stille spørgsmål om øen direkte på Facebook og jævnligt interagerer med siden.
Grenaa-Anholt Færgefart søger dialogen med kunderne på Facebook og opfordrer til engagement gennem godt indhold. Som afsender er de en aktiv del af samtaler og svarer hurtigt på spørgsmål fra folk.
Målrettet Facebook-annoncering har desuden resulteret konkret i flere bookinger – specielt uden for sæsonen.
Det har vi lavet:
Design og kodning af hjemmeside
Kommunikationsstrategi
Facebook-annoncering
Skal du på sociale medier? Kontakt os