Digital mediestrategi - ny hjemmeside - nyheder på hjemmeside - Facebook - LinkedIn
“Vi har i godt et år haft Mercatus til at køre og styre vores nyheder, Facebook- og LinkedIn-side. Det er gået efter planen, der er god kontakt og vi har et månedligt møde, hvor vi sammen planlægger nyhederne. Vi er glade for samarbejdet, da vi ikke selv har tiden til det." – Brian Basse, indehaver, Ålsrode Smede- & Maskinfabrik
For at skabe en rød tråd og en helhedsorienteret tilgang til en ny onlineprofil, udarbejdede vi en digital mediestrategi i samarbejde med Ålsrode Smede- & Maskinfabrik. I den fik vi uddybet, hvordan de skulle kommunikere på hjemmeside, Facebook og LinkedIn med konkrete budskaber og formål med hvert enkelt medie.
Vi har kodet og designet en ny hjemmeside, som er blevet responsive og interaktiv, og der er tilføjet en nyhedssektion, hvor der løbende bliver skrevet nye historier. Det sikrer, at hjemmesiden forbliver aktuel.
På LinkedIn henvender Ålsrode Smede- & Maskinfabrik sig til beslutningstagere i virksomheder. Her viser opslagene gode historier fra både medarbejdere og projekter, som skaber opmærksomhed på faglighed, kompetencer og employer branding.
Gennem Facebook skaber vi en relation til følgerne ved indhold, der underholder eller gør dem klogere på maskinfabrikkens arbejde. Her har vi bl.a. fokus på video-indhold, der skaber en mere levende og autentisk side. Derudover har vi givet medarbejderne mulighed for at bidrage til Facebook-siden med visuelt indhold og små historier.
Digital mediestrategi
Kodning og design af hjemmeside
Har du brug for hjælp til sociale medier, ny hjemmeside eller kommunikation i det hele taget? Så er du velkommen til at kontakte os. Kontakt os